noscript nadilky.cz - peèì

Ochrana osobních údajů dle Nařízení Evropského Parlamentu a Rady (EU) 2016/679 


I. Vysvětlení pojmů a zúčastněné strany

Zpracovatel a poskytovatel služeb:
Provozovatelem umělecké agentury a portálu < www.nadilky.cz > je společnost KVIZUJ s.r.o., IČ: 04967895; DIČ: CZ04967895. Zápis Krajský soud Ústí nad Labem, oddíl C, vložka 37350; oprávnění udělil Magistrát města Teplice dle §71 odst. 2. živnostenského zákona; jednatel: Samuel Veselý;
Doručovací adresa: KVIZUJ s.r.o. ; Nádvorní 1206/3; 460 06 Liberec 6; e-mail: nadilky@nadilky.cz ; tel.: +420 777 640 202 ; pracovní doba:  pondělí a středa 8:00 až 10:00 (kromě státních svátků)

Subjekt údajů:
Zákazník (klient), osoba, ke které se vážou poskytnuté osobní údaje.

Objednatel služby:
Objednatelem služby je většinou samotný Subjekt údajů. Službu může objednat i osoba, která není „Subjektem údajů“ jako například rodič/prarodič/pěstoun/zákonný zástupce nezletilé osoby (dítěte). Služba může být objednána i pečovatelem/vychovatelem/ředitelem/učitelem/ošetřovatelem v případě mateřského centra/školky/školy/dětského domova/ústavu/nemocnice atp. Objednatel služby vždy předává Poskytovateli služeb jen takové údaje, které smí předat. Objednatel je oprávněn předat údaje nebo byl pověřen Subjektem údajů.

 

II. Účel poskytnutí osobních údajů

Pro dodání služeb uvedených na portále < www.nadilky.cz > potřebuje Zpracovatel získat od Objednatele některé osobní údaje. Plnění smlouvy, včetně poskytnutí služby, je podmíněno souhlasem se zpracováním osobních údajů. Neposkytne-li Objednatel/Subjekt údajů požadované údaje včetně souhlasu se zpracováním osobních údajů, není možné u Poskytovatele objednat jakoukoli službu.

 

III. Typ osobních údajů

Objednatel sděluje a dává souhlas se zpracováním těchto osobních údajů:

  1. telefonní kontakt
  2. emailová adresa
  3. adresa, na kterou mají umělci přijít
  4. údaj, jež je napsán na zvonku (většinou jméno firmy nebo příjmení)
  5. číslo podlaží/patra
  6. věk a počet dětí
  7. křestní jména dětí (dobrovolný údaj)
  8. “Seznam dobrých a špatných skutků”  (dobrovolný údaj)
  9. fakturační údaje (má-li Poskytovatel služeb vystavit fakturu, dobrovolný údaj)
  10. jméno a příjmení osoby, která službu objednává

 

IV. Doba, po kterou jsou údaje uchovávány 

Do 30. dní od realizace služby Zpracovatel vymaže/zcela zničí tyto údaje:

  1. adresa, na kterou mají umělci přijít
  2. údaj, jež je napsán na zvonku (většinou jméno firmy nebo příjmení)
  3. číslo podlaží/patra
  4. věk a počet dětí
  5. křestní jména dětí (dobrovolný údaj)
  6. “Seznam dobrých a špatných skutků”  (dobrovolný údaj)

Výše uvedené údaje jsou poskytovány vždy jen těm umělcům, kteří budou vystupovat na konkrétní zakázce Objednatele (dále jen „Příjemce“). Poskytovatel služeb má s každým jednotlivým umělcem uzavřenou smlouvu na konkrétní zakázku. Příjemce obdrží některé z výše uvedených údajů jen tehdy, je-li to nezbytně nutné pro dodání služby až vždy až po uzavření smlouvy nebo dohody. Pokud Objednatel neobjednal službu s předstihem 14 dnů, může Poskytovatel uzavřít s Příjemcem jen ústní dohodu. Příjemcům se údaje poskytují proto, aby nalezli místo konání vystoupení, aby mohli zavolat Objednateli a oznámit, že již dorazili na místo konání vystoupení, aby mohli  zazvonit na správný zvonek Objednatele za účelem vpuštění do areálu/dvoru/domu/bytu, aby věděli, v jakém patře mají vystupovat, pro kolik dětí, aby se mohli připravit na samotné umělecké vystoupení které vždy přizpůsobují věku dětí, aby mohli předem nastudovat jména dětí a „Seznam dobrých a špatných skutků“.
Zpracovatel může uchovávat níže uvedené údaje po dobu neurčitou s tím, že Subjekt údajů či Objednatel může kdykoliv požádat o výmaz. Výmaz může být proveden buď okamžitě a to samotným Subjektem údajů či Objednatelem, nebo o něj požádá Subjekt údajů Zpracovatele, v takovém případě má Zpracovatel lhůtu 30 dní na vyřízení žádosti.

  1. telefonní kontakt
  2. emailová adresa
  3. fakturační údaje (má-li Poskytovatel služeb vystavit fakturu, dobrovolný údaj)
  4. jméno a příjmení osoby, která službu objednává

 

V. Práva Subjektů údajů

  1. Zpracovatel vytvořil zabezpečenou zákaznickou sekci, do které může kdykoliv vstoupit Subjekt údajů a bezplatně:
    a) zobrazit veškeré zpracovávané osobní údaje
    b) aktualizovat/upravit osobní údaje
    c) stáhnout přehled o zpracovávaných údajích
    d) odeslat přehled o zpracovávaných údajích na email
    e) vznést námitku proti zpracování/omezit další zpracování osobních údajů v budoucnu
    f) vymazat osobní údaje (zcela odstranit)
  2. Před samotným nahlížením či editací musí Subjekt údajů projít několika bezpečnostními mechanismy. Ověřuje se převážně emailová adresa.
  3. Subjekt údajů nebo Objednatel může kdykoliv získat kompletní přehled poskytnutých údajů.
    Před zobrazením přehledu bude elektronicky ověřena totožnost žadatele. Přístup k údajům v „Zákaznické sekci“ na URL: < nadilky.cz/klient/ > Kompletní seznam poskytnutých údajů lze buď zaslat na emailovou adresu, nebo stáhnout ve formátu EXCEL.
  4. Má-li Subjekt údajů pochybnost ohledně oprávněnosti dalšího zpracovávání osobních údajů Zpracovatelem, může „OMEZIT ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ“. Uložené osobní údaje budou označené a bude omezené jejich další zpracování v budoucnu. Požadavek s odůvodněním zasílejte Zpracovateli.
  5. Subjekt údajů/Objednatel může kdykoliv aktualizovat/změnit/omezit zpracování nebo smazat zpracovávané údaje, může odeslat přehled zpracovávaných údajů na svůj email nebo si přehled stáhnout. Pokud tyto úkony provádí Subjekt údajů/Objednatel sám ze zabezpečené „Zákaznické sekce“, provádí je vždy bezplatně a změny se projeví okamžitě.
  6. Subjekt údajů nebo Objednatel může ze „Zákaznické sekce“ kdykoliv odstranit veškeré poskytnuté údaje. Jedná se o akt „Být zapomenut“. Jedná se o kompletní výmaz a odstranění všech záznamu Subjektu údajů. Tento akt nelze vrátit zpět. Subjekt údajů ztratí nárok na jakékoli benefity či slevy za věrnost, které mu Poskytovatel služeb v minulosti nabízel.
  7. Subjekt údajů či Objednatel může požádat o změnu údajů či výmaz Zpracovatele. Zpracovatel má lhůtu pro vyřízení žádosti 30 dní.
  8. Subjekt údajů či Objednatel může kdykoli odvolat souhlas, aniž je tím dotčena zákonnost zpracování založená na souhlasu uděleném před jeho odvoláním. Odvolá-li Subjekt údajů či Objednatel souhlas, dává tím souhlas s vymazáním veškerých osobních údajů.
  9. Objednatel/Subjekt údajů může vznést námitku proti zpracování osobních údajů, kterou oznámí Zpracovateli. V takovém případě bude omezeno zpracování osobních údajů do doby, než se věc nevyřídí. Lhůta pro vyřízení je 30 dní.
  10. Je-li Subjekt údajů nespokojen s jednáním Zpracovatele, má právo podat stížnost u dozorového úřadu: Úřad pro ochranu osobních údajů; Pplk. Sochora 27,170 00 Praha 7; Email: posta@uoou.cz ; Datová schránka: qkbaa2n

VI. Důvody zpracování údajů

Neučiní-li Objednatel/Subjekt údajů výmaz údajů, které jsou uvedeny v článku IV, bod 7. Až 10., má se za to, že si Objednatel/Subjekt údajů každoročně přeje být kontaktován Poskytovatelem služeb za účelem připomenutí včasného objednání služeb.  Objednatel/Subjekt údajů bude kontaktován převážně z důvodu časového, kdy Poskytovatel dává na vědomí, že je nejvyšší čas objednat služby. Poskytovatel služeb může rovnou zaslat cenovou nabídku pro službu obdobnou službě, kterou Objednatel/Subjekt údajů odebral v minulosti.

Poskytovatel služeb může své služby Objednateli/Subjektu údajů připomenout těmito způsoby:

  1. SMS zpráva
  2. emailová zpráva
  3. telefonní hovor
  4. zpráva do datové schránky
  5. zpráva (dopis) v písemné formě prostřednictvím poštovních služeb